13 mai 2008

AN ORDINARY TUESDAY IN MAY

This card I made at Unik Hobby in Hamar.
Kirsten Aune was teaching how do to a photostamp and I think I did pretty good!
Kartong: Bazill - Raw Silk Precious, Aloe Vera og svart.Mønsterark: Basic Gray - Sultry Whisper.Stempler: Stampsmith - fotostempel, Ett Trykk - Clearstamps Tekst og En hilsen fra hjertet.Blekk: Archival Ink - Jet Black, Versa Color - Petal Pink og Split Pea.Diverse: Dies fraCuttlebug, krympeplast, diverse perler og garn.

And then we tried the new stampd from Ett Trykk. They are so lovely!

Kartong: Bazill - Canvas Bahama, Aloe Vera og brun (vet ikke navnet på den).Mønsterark: Prima Aurora Collection - Clearwater.Stempler: Penny Black - Hot but cool, Ett Trykk - En hilsen fra hjertet (2) og Tagplate.Blekk: Archival Ink - Jet Black. DistressInk Reinkers - Tattered Rose, Tea Dye, Vintage Photo, Walnut Stain, Peeled Paint, Broken China, Aged Mahogany.Diverse: Dies fra Quickutz Revolution og Cuttlebug, Retro Flower Punch i 3 størrelser, diverse perle-pynt.

The last card today.....weel it is soon Christmas! It was a challenge at Scrapbookexpress to make one card with coffefilters, not used! It's handmade with scraps!

Enjoy your day! Its soon 17. may! Hurra! Hurra! Hurra!

5 kommentarer:

Scrappelise sa...

Jeg blir stum! Du får til alt mulig, og så nydelig det blir Benedichte! Nå håper jeg virkelig du vil demonstrere for oss med et fotostempel på neste treff! Det julekortet ditt du, det skulle vel egentlig vært sendt sist jul! (tihi, er litt gøy det der)

tovetyll sa...

whoa du lager virkelig fantastiske ting!! så variert også, det kaffefilterkortet var skikkelig tøft!! og du....jeg elsker også gamle bilder, jeg har ganske mange, men jeg scrapper dem nok på en helt annen måte enn deg hi hi jeg har sjokkrosa og bam pop og det hele lol men for ikke lenge siden scrappet jeg bilder av min morfar på hvalfangst...og da kunne jeg nesten ikke bruke rosa, han fikk blått istedet:p
Tusen takk for hyggelig besøk i bloggen min, jeg skal prøve å komme innom deg oftere, er ikke så flink til å finne tid til alt...

ha en super 17.mai, håper vi sees snart! og tusen, tusen takk for utrolig award, du skulle bare visst hvor glad jeg blir for så fine ord!!

klem fra Tove*

Beate sa...

Wow, så nydelige kort du har laget!! Ha en flott 17.mai :)

Hildegunn sa...

Så utrolig flotte kort du lager :)
Her er det masse inspirasjon å hente, skal ta meg en tur innom litt senere og se hva du holder på med også!

Karina Beck sa...

I think you did pretty good too : )
Flot arbejde ; )