10 januar 2010

A Sunday In December

Finally I got my water back - it's been frozen since Wednesday!  Now it'a only minus 23 Celsius or minus 9,4 Farenheit - anyway, Spring is far away!

Hilde is a gorgeous card maker and she has given me this Award - Thank you so very much, Hilde!  I really appreciated the wonderful Award - saying; I am a creativ blogger!

And then Mette gave the same award to me!  Thank you so very much!  I realy like it!  Mette is a marvelous cardmaker - take a good look in her blog.




Her er reglene for awarden


Kopier awarden til din blogg

Link til den personen som gav deg awarden

Fortell 7 interessante fakta om deg selv
Velg 7 andre bloggere som du sender awardeen til
Link til deres blogger
Legg igjen en kommentar i bloggen deres, slik at de får vite om denne awarden
Her er de syv flotte bloggerne som jeg er innom for inspirasjon

And then - the seven "interesting" facts about me - Old Memories


I'm hopelessly in love with scrapping and genealogy
I'm a totally B person - love to do things during nighttime - hate mornings
I don't like snow and wintertime at all
I'm totallt dependent of my Golf and my PC
I really like it - when people leave a blogcomment in my blog
I just loved being 50
I have one of the worldst nicest boy - my son Nichlas
Have a wonderful next week - enjoy...

6 kommentarer:

Lena Katrine sa...

Hei, vennen!

Og et riktig godt nyttår til deg og dine!
Tusen takk for awarden - jeg setter stooor pris på å få en sånn fra deg :)

Her i Osen er det ingen fornøyelse å bo om dagen - vi har hatt mellom 20-35 minus i over 2 uker nå ;(
Men da er det godt å sitte ved ovnen, og kreere litt ;)

Tusen takk for all inspirasjon, koselige kommentarer og scrappeglede du har gitt meg i 2009 - jeg gleder meg til fortsettelsen i 2010 :)

Ha en flott søndags kveld! Go'klem

Scrappelise sa...

Det er hyggelig å se at du er på nett Bene, og så deilig at du har vann igjen. Det er helt umulig å tenke seg et liv uten vann i krana.. Award også da, tusen takk, skal se om jeg kan gjøre noe med den etterhvert. Ha en fin søndagkveld!

Vidar Øverlie sa...

Mange takk for Kreativ Blogger Award. Ekstra hyggelig at jeg fikk være med på lista sammen med de virkelig kreative scrapperne ;-)

mettepip sa...

Hei, hei Benedichte!
Jeg stikker innom for å fortelle at også jeg har noe i bloggen min til deg;)
Klem fra
Mette

mettepip sa...

Tusen hjertelig takk for at du sendte denne tilbake til meg Benedichte! Beklager jeg har vært litt treg her;)
klem fra
Mette

Nora sa...

Tusen takk!:) Varg er knallsøt!:D:D Han ser like myk ut som Yoshi var som valp..hihi:)