24 mars 2008

2. PÅSKEDAG



I dag er dagen da Nichlasen reiser og jeg blir alene. Ikke helt alene da, Cindy - dyret - er jo her. Og jeg gleder meg til i morgen...skal på jobb! Jeg bare er sååå glad i det jeg gjør. Men i dag skal jeg ihvertfall scrappe en påskeutfordring! Så får vi se hva det blir til.

Here's the story about when Nichlasen become a lumberjack! We had to take down ten pines at Evja. My brother used the chain saw and Nichlasen pulled the pines down - in a way! And I took pictures.

3 kommentarer:

Scrappelise sa...

Disse to fra Evja er aldeles utrolig vakre! Jeg som har vært så heldig å få se dem IRL, kan bare si at de er faktisk SÅ FINE SOM JEG SIER!

Beate sa...

Disse to er skikkelig lekre altså!! Skikkelig nydelige vinterfarger.

Linda sa...

For en helt utrolig og fantastisk flott LO. Så mange spennende detaljer du har! Måten du har pynten SNØ på :) Spennende!!